Obchodné podmienky a spracovanie osobných údajov

1. Prevádzkovateľ služby

Prevádzkovateľom internetového obchodu je:
Bc. Miroslav Šurin
Závodná 461
027 43 Nižná
IČO: 46446079
DIČ: 1047291938
Zapísaný na Okresnom úrade Námestovo, číslo živnostenského registra: 560-16731

číslo účtu:
2800350964/8330 - Slovenská Republika
IBAN: SK56 8330 0000 0028 0035 0964
SWIFT: FIOZSKBAXXX

2800350964/2010 - Česká Rebublika

2. Orgán dozoru

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj
Predmestská 71, P.O. Box B-89, 011 79 Žilina 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 041/ 7632 130
fax č.: 041/ 7632 139
e-mail: za@soi.sk

3. Objednávanie tovaru

Objednávanie tovaru nie je podmienené zaregistrovaním zákazníka do našej databázy.
Tovar je možné objednať jedným z nasledujúcich spôsobov:
- vyplnením objednávkového formulára vo forme nákupného košíka priamo na našej stránke
- zaslaním elektronickej pošty na adresu info@leptanemodely.sk, ktorá musí obsahovať druh objednaného tovaru, počet kusov, kontaktné údaje, fakturačnú adresu, špecifikáciu spôsobu platby a dodania tovaru

4. Potvrdenie objednávky

Po obdržaní objednávky Vás budeme najneskôr do 24h kontaktovať emailom alebo telefonicky kde potvrdíme jej prijatie. Všetky prijaté objednávky sú záväzné. Môžu byť zrušené po telefonickom alebo inom rozhovore pokiaľ ešte neboli odoslané na miesto dodania.

5. Stornovanie objednávky

Stornovať objednávku zo strany odberateľa/kupujúceho je možné po dohode s predávajúcim písomnou formou (e-mailom).

6. Ceny

Všetky ceny v ponuke sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty.  Vyhradzujeme si právo na zmenu cien bez predchádzajúceho upozornenia. Prevádzkovateľ elektronického obchodu nie je platcom DPH.

7. Dodacie lehoty

Dodanie tovaru záleží na dostupnosti tovaru na našom sklade alebo na sklade dodávateľa. Pri bežne dostupnom tovare, ktorý je na našom sklade je dodacia lehota 2-7 pracovných dní (pri doprave Slovenskou poštou). Po prijatí tovaru na náš sklad od dodávateľa ho ihneď expedujeme. O tejto skutočnosti Vás budeme informovať emailom.

8. Doručenie tovaru

Tovar doručujeme jedným z nasledujúcich spôsobov:
- Slovenskou poštou v rámci celého Slovenska
V prípade že máte záujem o inú formu doručenia tovaru nás prosím kontaktujte. Za poškodenie tovaru pri preprave zodpovedá výhradne prepravná spoločnosť.
Poštovné v rámci SR je podľa aktuálnych taríf prepravcu a vzhľadom na hmotnosť zásielky.
Po dohode je možné doručiť tovar aj do iných krajín (napr. Česká republika).

9. Platby za tovar

Tovar je možne zaplatiť jedným nasledujúcich spôsobov:
- platba v hotovosti pri preberaní zásielky na dobierku.
- platba bankovým prevodom na základe faktúry ktorú Vám zašleme emailom. Faktúru je možne uhradiť vkladom na náš účet v ktorejkoľvek banke prevodným príkazom na náš účet.

10. Doklady, záručné listy

Spolu s dodaným tovarom v originálnom balení obdržíte všetky potrebné doklady. Faktúru na Vami objednaný tovar ktorá je daňovým dokladom a prípadne záručný list.
Tieto doklady si prosím starostlivo uschovajte minimálne po dobu plynutia zákonnej záruky. Strata dokladov komplikuje a zbytočne predlžuje reklamačný proces.

11. Záručná doba a reklamačný poriadok

Záručná doba na dodávaný tovar je minimálne dva roky tak ako ustanovuje zákon. V prípade že výrobca poskytuje na tovar záruku dlhšiu ako dva roky, platí záruka udávaná výrobcom tovaru. Pri preberaní tovaru obdržíte potvrdený záručný list spolu s kontaktom a autorizovaný záručný a pozáručný servis. Počas trvania zákonnej záruky sa pri vzniknutí akejkoľvek závady ktorá je krytá zárukou obráťte na autorizovaný servis a na základe záručného listu Vám bude porucha bezplatne odstránená. Záruka sa nevzťahuje na mechanické poškodenie, zničenie alebo iné znehodnotenie tovaru.
V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí alebo komplikácii v objednávke nás prosím bezodkladne (do 7 dní) kontaktujte a mi zabezpečíme riadne vybavenie Vášho zákonného práva na záručnú opravu alebo výmenu tovaru, inak nemusí byť Vaša požiadavka správne vybavená.
V prípade že výrobca nemá autorizovaný servis na území Slovenskej republiky je potrebné reklamovaný dodať kompetný, vrátane príslušenstva, manuálov, dokladov nákupe a záručného listu na našu adresu.
Pri uplatnení reklamácie cez našu spoločnosť bude Vaša požiadavka vybavená v čo najkratšom možnom čase bez akýchkoľvek zbytočných prieťahov a zdržaní maximálne však do 30 dní odo dňa doručenia tovaru. Tovar posielajte na našu adresu, ako poistený cenný balík. Reklamovaný tovar posielame na adresu uvedenú pri objednávke. Na škody spôsobené počas prepravy sa záruka nevzťahuje.
V prípade akýchkoľvek nejasností a otázok nás prosím kontaktujte na emailovej adrese : info@leptanemodely.sk

12. Alternatívne riešenie sporov

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@leptanemodely.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

13. Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy)

Tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od prevzatia. Po doručení tovaru na našu adresu Vám bude vrátená celá suma za tovar na Vami uvedený účet. Poštovné náklady vzniknuté pri zaslaní tovaru sa nevracajú. 

14. Ochrana osobných údajov

Všetky osobné údaje ktoré vyžadujeme pri objednávaní tovaru budú použité výhradne dodávateľom,  za účelom dodania tovaru. Prevadzkovaťeľ vyhlasuje že nebude poskytovať osobné údaje tretej strane, okrem prepravcu a odoslania e-mailovej adresy (bez ďaľších ostatných osobných údajov) kupujúceho spoločnosti Allegro Group CZ, s.r.o. prevádzkovateľovi portálu www.heureka.sk za účelom odoslania formulára spokojnosti so službami a tovarom www.overene.heureka.sk. Táto adresa bude podľa zmluvy so spoločnosťou Allegro Group CZ, s.r.o. po odoslaní formulára odstánená z databáz prevádzkovateľa portálu www.heureka.sk.

Kúpou tovaru v našom obchode súhlasíte s týmito obchodnými podmienkami. Miroslav Šurin ako prevádzkovateľ internetového obchodu si vyhradzuje právo na zmenu obchodných podmienok.

Loading...
Loading...
Loading...