Wet transfer (mokré transfery) je technológia ktorá umožní odstrániť najväčšiu nevýhodu klasických dekálov (obtlačkov, obtiskov) a to je viditeľný krycí lak. Pomocou týchto Wet transferov je možné dosiahnuť rovnaký výsledok nanesenia popisiek ako pri tampónovej tlači sériových modelov. Aplikácia je takmer rovnaká ako pri klasických dekáloch.
Po..
Wet transfer (mokré transfery) je technológia ktorá umožní odstrániť najväčšiu nevýhodu klasických dekálov (obtlačkov, obtiskov) a to je viditeľný krycí lak. Pomocou týchto Wet transferov je možné dosiahnuť rovnaký výsledok nanesenia popisiek ako pri tampónovej tlači sériových modelov. Aplikácia je takmer rovnaká ako pri klasických dekáloch.
Po..
Zdravím, aký priemer koliesok ste použil na pojazd motorového vozňa M152? Mám túto stavebničku rozrobenú a začínam riešiť pojazd vlastnoručne. Meral som pôvodné plastové a podla šubléry tam idú +- 7,5 mm. Bohužial nejak sa neviem dostať k obojstranne izolovaným tohto rozmeru. Neviete poradiť? Vďaka za info. Jozef Remeň
Použil som 8,3mm dvojkolia. Ale iba preto lebo som ich mal doma. Skutočné kolesá máju priemer 840 mm, takže by boli potrebné 7 mm dvojkolia. Stavebnica ale dovoľuje použiť 7,7 mm dvojkolia.
Leave a Comment
We use cookies to optimise site functionality and give you the best possible experience.
3 Comment(s)
Je to super ,páči sa mi to,pokúsim sa o niečo podobné na M 131.Ďakujem za pavúka v hlave.
Zdravím, aký priemer koliesok ste použil na pojazd motorového vozňa M152? Mám túto stavebničku rozrobenú a začínam riešiť pojazd vlastnoručne. Meral som pôvodné plastové a podla šubléry tam idú +- 7,5 mm. Bohužial nejak sa neviem dostať k obojstranne izolovaným tohto rozmeru. Neviete poradiť? Vďaka za info. Jozef Remeň
Použil som 8,3mm dvojkolia. Ale iba preto lebo som ich mal doma. Skutočné kolesá máju priemer 840 mm, takže by boli potrebné 7 mm dvojkolia. Stavebnica ale dovoľuje použiť 7,7 mm dvojkolia.
Leave a Comment