-
Menu
-
Kategórie
-
Výrobca
-
Akcie
Akcie
Leptaná stavebnice dálkového autobusu Karosa LC735/LC736 včetně obtisků a interiéru. Tato verze poslouží stejně univerzálně jako linková C734. &n..14,50€Toto je stavebnica vagonovej váhy vyrábanej firmou Fr. Wiesnera v Chrudimi. Pochádza z roku 1922 a bola na nikoľkých staniciach v repu..8,70€ -
Blog
admin 1 128488Wet transfer (mokré transfery) je technológia ktorá umožní odstrániť najväčšiu nevýhodu klasických dekálov (obtlačkov, obtiskov) a to je viditeľný krycí lak. Pomocou týchto Wet transferov je možné dosiahnuť rovnaký výsledok nanesenia popisiek ako pri tampónovej tlači sériových modelov. Aplikácia je takmer rovnaká ako pri klasických dekáloch. Po..admin 0 6084Prinášam zopár fotografii zo stavby služobného vozňa Daak. Pri stavbe boli použité leptané doplnky. ..admin 0 5918Pamätám si ako sme niekedy v 1991 spolu s otcom listom objednali stavebnice Be/Bi priamo u výrobcu roku a potom ich spolu doma zlepili a natreli Unikolkami. Jazdné vlastnosti nič moc keďže mali plastové dvojkolia a osky so stavebnice a schodíky sa nám o všetko na koľajisku zachytávali. Doplnky pre stavebnicu vagónu Be alebo Ce od bývalej LPH sú už ..admin 1 4647Stavebnicu nádržkového vagónu Raj / Uacs na prepravu cementu z foriem bývalej firmy LPH pozná hádam každý modelár "zlatého stredu" teda veľkosti TT. Stavebnica už na dnešnú dobu tamer dokonalých modelov nespĺňa naše požiadavky a tak je na trhu množstvo doplnkov, ktoré vylepšujú vzhľad tejto stavebnice. Ide hlave o doplnky od Detailu, zábradlie na b..admin 0 5967Dvojnápravový podvozok pre nákladné vagóny rady Y25 vznikol na prelome 60-tych a 70-tych rokov minulého storočia. A stal sa tak štandardom železničnej únie UIC. Rázvor náprav je 1800mm a nápravový tlak je 20 alebo 22,5t. Maximálna povolená rýchlosť zaťaženého podvozku je 100 alebo 120km/h. Konkrétne hodnoty určuje prevedenie ktoré doplňa označenie ..admin 1 128488Wet transfer (mokré transfery) je technológia ktorá umožní odstrániť najväčšiu nevýhodu klasických dekálov (obtlačkov, obtiskov) a to je viditeľný krycí lak. Pomocou týchto Wet transferov je možné dosiahnuť rovnaký výsledok nanesenia popisiek ako pri tampónovej tlači sériových modelov. Aplikácia je takmer rovnaká ako pri klasických dekáloch. Po..admin 3 6437Aby tu nebolo málo motorákov M152/810 zo stavebnice LPH chcem sa podeliť o skúsenosti zo stavby aj ja. Po dlhej dobe (viac ako 10 rokov) som sa znovu vrátil k železnici, medzitým som staval lietadla a tak mi stavebnica z pár dielmi nemohla predsa robiť problém. A aby som si to zkomplikoval motorák musel jazdiť. Pojazd som si postavil sám pretože sa..admin 0 6084Prinášam zopár fotografii zo stavby služobného vozňa Daak. Pri stavbe boli použité leptané doplnky. ..admin 0 5967Dvojnápravový podvozok pre nákladné vagóny rady Y25 vznikol na prelome 60-tych a 70-tych rokov minulého storočia. A stal sa tak štandardom železničnej únie UIC. Rázvor náprav je 1800mm a nápravový tlak je 20 alebo 22,5t. Maximálna povolená rýchlosť zaťaženého podvozku je 100 alebo 120km/h. Konkrétne hodnoty určuje prevedenie ktoré doplňa označenie ..admin 0 5918Pamätám si ako sme niekedy v 1991 spolu s otcom listom objednali stavebnice Be/Bi priamo u výrobcu roku a potom ich spolu doma zlepili a natreli Unikolkami. Jazdné vlastnosti nič moc keďže mali plastové dvojkolia a osky so stavebnice a schodíky sa nám o všetko na koľajisku zachytávali. Doplnky pre stavebnicu vagónu Be alebo Ce od bývalej LPH sú už ..
- Všetky produkty
-
Kategórie
- Lokomotívy
- Vozidla
- Vagóny
- Zariadenia
- Doplnky
- Podvozky
- Detaily
- Pojazdy
- Autá
- Dekály
- Krajina
- Materiály
- Ostatné