Menu
Your Cart

T435 II. séria s pensylvánskými podvozky - stavebnica motorovej lokomotivy

T435 II. séria s pensylvánskými podvozky - stavebnica motorovej lokomotivy
T435 II. séria s pensylvánskými podvozky - stavebnica motorovej lokomotivy
T435 II. séria s pensylvánskými podvozky - stavebnica motorovej lokomotivy
-7 % 7 - 30 dní
T435 II. séria s pensylvánskými podvozky - stavebnica motorovej lokomotivy
T435 II. séria s pensylvánskými podvozky - stavebnica motorovej lokomotivy
T435 II. séria s pensylvánskými podvozky - stavebnica motorovej lokomotivy
T435 II. séria s pensylvánskými podvozky - stavebnica motorovej lokomotivy

O předloze:    
   V roce 1959 vyhrál projekt T 435 svůj první "konkurenční zápas". V téže době se začaly vyrábět také lokomotivy řady T 444.0, které byly dráhou favorizovány. Teprve po určitém zklamání z jejich výkonů byla objednána první série řady T435. Nové lokomotivy se staly u personálu vcelku oblíbenými a bylo jich ve třech sériích vyrobeno pro ČSD, průmysl a export celkem 287 kusů. 7 strojů první série bylo také přerozchodováno na 1524 mm a z nich dvě byly prodány sovětským drahám jako ČME 2. Tyto dvě lokomotivy, vedené v depu Moskva - Ljubino, také v podstatě zahájily velmi úspěšnou ságu exportu motorových lokomotiv ČKD do SSSR.

    Konstrukčně jde o podvozkovou motorovou lokomotivu s dieselelektrickým přenosem výkonu uspořádání Bo´ Bo´. Její nástavba má kapotové uspořádání s kabinou na jednom konci vozidla. Leží na svařovaném rámu, který se u jednotlivých sérií liší výškou. Pod ním jsou zavěšeny podvozky a nádrž na naftu o objemu objemu 2400 litrů . Prakticky kolem celé lokomotivy, s výjimkou boků kabiny, vede poměrně široký ochoz, usnadňující jak práci lokomotivní čety a posunovačů, tak i údržbu.
  Podvozky lokomotivy měly rozvor 2400 mm a tímto v podstatě stanovily standard používaný dále u všech sériových čtyřnápravových lokomotiv ČKD  Délka stroje přes nárazníky je 12560 mm, hmotnost 61 tun, max. rychlost 60 km/h, s výjimkou stroje T 435.087, který byl zpřevodován na 80 km/h.
   Lokomotiva zpočátku byla u ČSD nasazována k traťové službě, jako náhrada parních lokomotiv. Ćasem byla vytlačována na vedlejší tratě a na posunovou službu.

   O modelu:    
   Náš model představuje  podobu řady v provedení III. série. Tato se vyznačuje větracími žaluziemi na dveřích kapoty (místo sítě u předchozích sérií) a "pensylvánskými" podvozky. 

   Novinkou je, že konstrukce modelu již počítá s motorizací.

Obsah stavebnice:
-vyleptaný mosazný plech se stavebnicí skříně a frémy vozidla a masek podvozků
- stavební návod

Napísať recenziu

Prosím prihláste sa alebo zaregistrujte pre pridanie recenzie
26,00€
28,00€
  • Stock: 7 - 30 dní
  • Model: HE12054
  • Weight: 0.10kg
  • SKU: 12054
Používame cookies, aby sme optimalizovali funkčnosť stránok a poskytli vám čo najlepší zážitok.